Известие

Collapse
No announcement yet.

Система Q4 при Алфа Кросвагон

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Патерицата влиза надута в дупката в багажника и остава луфт. По диаметър мисля,че нормалната гума ще влезе, но ширината и е по-голяма и май ще надигне постелката. Това мога да го проверя и с голата джанта, ама сега в тоя студ не ми се мърля. Компресор ще купя
    Относно 4х4, някой знае ли какво се случва при слагане на патерицата. Тя е с някакво ситно плитко грайферче, по-тясна е и май с по-малък диаметър. В този сняг тя ще си буксува и при най-лекото подаване на газ. Въпросът ми е дали няма да се побъркат системите и диференциалите

    Comment


    • #92
      Системите няма да се побъркат, защото няма как да "знаят", че си с патерица.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Системите няма да се побъркат, защото няма как да "знаят", че си с патерица.
        Е, може да му светне някоя грешчица

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
          Е, може да му светне някоя грешчица
          Може много работи, но системата няма как да знае дали колелото буксува защото е с патерица или заради друго.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Може много работи, но системата няма как да знае дали колелото буксува защото е с патерица или заради друго.
            Патерицата е с по-малък диаметър и на хлъзгаво приплъзва, особено ако е отпред. Най-малко светва VDC

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              Патерицата е с по-малък диаметър и на хлъзгаво приплъзва, особено ако е отпред. Най-малко светва VDC
              Е ако не е патерица а нормално колело, което също приплъзва, тогава какво светва?


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #97
                Моето мнение е, че патерицата в снеговете сега, може да побърка системите, защото буксувайки, ще изземва непрекъснато цялата тяга на двигателя. Ако е на сухо ситуацията не е толкова драматична. По тази причина ми се ще да си сложа в багажника нормална джанта и гума

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Е ако не е патерица а нормално колело, което също приплъзва, тогава какво светва?
                  Ох, не падаш по гръб. С патерица е по-голям шансът

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    Ох, не падаш по гръб. С патерица е по-голям шансът
                    Да. Значи сега, след като пак си поспамихме доволно, можем и да се върнем и на въпроса на колегата отпреди 7 поста и да повторим отговора:

                    Системите няма да се побъркат.

                    Или казано иначе - ако спукаме гума, трябва да си сложим патерицата за да се придвижим до гумаджията, без да се притесняваме от каквото и да било.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Да. Значи сега, след като пак си поспамихме доволно, можем и да се върнем и на въпроса на колегата отпреди 7 поста и да повторим отговора:

                      Системите няма да се побъркат.

                      Или казано иначе - ако спукаме гума, трябва да си сложим патерицата за да се придвижим до гумаджията, без да се притесняваме от каквото и да било.
                      Всъщност си прав - Италиянците щом са я сложили, значи трябва да става за каране с нея

                      Comment


                      • Патерицата се съмнявам да се навре отпред, имайки предвид че нищо под 17" не влиза на Кросвагон, та дори и не всички 17ки стават. В никакъв случай не прекалявайте с патерицата, да не окотите диференциала..., т.е. до най-близката гумаджийница и толкоз. При всички положения е по-добре резервната гума да е нормална.
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • Е те нали са сложили в багажника патерица със същия диаметър като другите гуми.Единствено разликата ще е в ширината.
                          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                          sigpic

                          Comment


                          • Не знам къде го прочетох, дали тук, или в руските сайтове, но джантата на патерицата била по-малка и не ставала отпред. Та ако спукаш предна гума, сваляш една задна, слагаш я отпред, а патерицата на нейно място - отзад

                            Comment


                            • На повечето коли е така, нищо ново...
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment


                              • Мерак ми е да я видя тази патерица на мястото на предна гума на кросвагона. Някой ако може да снима.

                                Comment

                                Working...
                                X